Subject: RE: Merepõhja kinnistu liitumine elektrivõrguga Oola külas
From: "Siigur Egert" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jul 2024 14:18:49 +0300

Tere

Edastan korrigeeritud manuse, kuna eelnevas asendiplaanis on märgitud vale
liitumiskilbi aadress ning tunnus.

Lugupidamisega

Egert Siigur

AS Connecto Eesti

Lauka tee 4

85008 Sauga, Pärnu

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 526 7583

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: Siigur Egert
Sent: Thursday, July 4, 2024 2:01 PM
To: [email-masked]
Subject: Merepõhja kinnistu liitumine elektrivõrguga Oola külas

Tere

Palun kooskõlastada elektriprojekt „Merepõhja kinnistu liitumine, Oola
küla, Rapla vald, Rapla maakond“, mille käigus kulgeb kaablitrass alates
20119 Nõmme-Hõreda tee kinnistul paiknevast alajaamast paralleelselt
riigiteega Merepõhja kinnistule projekteeritud liitumiskilpi.

Lugupidamisega

Egert Siigur

AS Connecto Eesti

Lauka tee 4

85008 Sauga, Pärnu

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 526 7583

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee